Szolgáltatásaink
Szeretnénk élménnyé varázsolni ügyvitelét,
ezért széleskörű szolgáltatásokat biztosítunk Cégének,
meglévő és új rendszerének támogatásához
Szeretnénk élménnyé varázsolni ügyvitelét,
ezért széleskörű szolgáltatásokat biztosítunk Cégének,
meglévő és új rendszerének támogatásához
Felhő szolgáltatásunk keretében nem az irodai számítógépére, hanem egy távoli biztonságos szerverre telepítjük a Symbol Ügyvitelt, így gyakorlatilag bárhonnan, bármilyen eszközről be tud csatlakozni az egyes munkafolyamatokba. Legyen az a vállalati számítógépe, vagy magán laptopja, mindezt akár Korzikán. Felhasználóneve és jelszava megadását követően bárhonnan, bármikor hozzáférhet szoftveréhez anélkül, hogy több százezer forintért saját szervert üzemeltessen.
A felhő-alapú Symbol Ügyvitel szolgáltatással időt és pénzt takaríthat meg.
A terméktámogatás egy, a már megvásárolt programhoz kapcsolódó professzionális szolgáltatás, amely az alábbiakat tartalmazza
+36 1 445 1404
Egy mozdulattal bejelentheti Symbol szoftverét a NAV-hoz. Kérésére igazolást biztosítunk, hogy Symbol szoftvere megfelel a hatályos törvényeknek és jogszabályoknak
Programjainkat törvényi változás esetén azonnal frissítjük, így Ön mindig biztos lehet benne, hogy szoftvere a hatályos törvényeknek és jogszabályoknak teljes mértékben megfelelnek
Adja le fejlesztési javaslatát, és mi igyekszünk mihamarabb díjmentesen megvalósítani és beépíteni a Symbol Ügyvitelbe
A Symbol Ügyvitel termékcsalád állandó fejlesztés alatt áll. Nem csak a törvényi, de a felhasználói elvárásoknak is folyamatosan eleget kívánunk tenni, ezért újabbnál-újabb funkciókkal bővítjük szoftverinket
A Symbol Ügyvitel program megvásárlásával Ön nem csak egy szoftvert vásárolt, hanem 1 éven át tartó törődést. Munkanapokon szakértő kollégáink 09:00 – 17:00 óráig szívesen segítenek felmerülő kérdéseiben, legyen szó beállításról vagy szoftverismereti kérdésekről. Kérésére, szakértő kollégáink Ingyenesen távasztalon keresztül feltérképezi és megoldja problémáját.
Szoftverünk logikus menüszerkezetének és felhasználóbarát felületének köszönhetően külön bevezetésre nincs szükség. Mélyreható informatikai ismeretek hiányában is könnyen, gyorsan telepíthető és paraméterezhető a Symbol Ügyvitel. A felhasználói beállítások esetén lehetőség van bármikor a gyári konfiguráció visszaállítására.
Ha elakadt a munkában és segítségre van szüksége, akkor a távoli elérés a leggyorsabb megoldás. A kapcsolódás egyszerű és biztonságos. Csak futtatnia kell a szükséges programot, melyen keresztül szakértő munkatársunk csatlakozik Ingyenesen az Ön számítógépére. Nem kell megvárni, míg a segítség a helyszínre érkezik, a távoli asztal eléréssel azonnal segíteni tudunk, így Ön akár perceken belül folytatni tudja munkáját.
Mi tényleg szívesen segítünk
Legfrissebb szoftverismereti tartalmak online
Szolgáltatás | Díj (Nettó) |
---|---|
Konzultációs, tanácsadói díj | 25.000 Ft / óra / tanácsadó |
Fejlesztési díj | 25.000 Ft / óra |
Oktatás Megbízó telephelyén | 20.000 Ft / óra + kiszállási díj |
Oktatás 5 főig (Symbol Tech Zrt. székhelyén) | 20.000 Ft / óra |
Oktatás 6 főtől (Symbol Tech Zrt. székhelyén) | 30.000 Ft / óra |
Kiszállási díj (Budapest területén belül) | 25.000 Ft / alkalom |
Kiszállási díj (Budapest területén kívül)* | 150 Ft / km + egyéb költségek |
Távsegítség nyújtása** | Az első 15 perc ingyenes, 15 percet meghaladó minden megkezdett óra 25.000 Ft |
Partner helyszínén történő help desk | 25.000 Ft / óra + kiszállási díj |
Telefonos segítségnyújtás** | Az első 15 perc ingyenes, 15 percet meghaladó minden megkezdett óra 25.000 Ft |
Biztonsági mentés készítése / visszaállítása, előfizető kérésére | 25.000 Ft |
Felhős (Symbol Cloud, B2B ügyfélportál) tesztrendszer beüzemelése meglévő partnernek*** | 25.000 Ft / óra (minimum 2 óra) |
Symbol Anywhere üzemeltetése felhőben | 20.000 Ft / hónap |
*A Budapesten kívüli kiszállási díj Budapest határa és a cél közötti oda-vissza útra eső km összege alapján, továbbá az utazás időtartamára a mindenkori konzultációs díj 50%-a / óra kerül felszámításra. Minimum összege 25 000 Forint.
**Ingyenes szakértői szolgáltatásainkat, csak érvényes terméktámogatással rendelkező ügyfeleinknek tudjuk biztosítani.
***A felhős tesztrendszerek beüzemelése minden alkalommal felszámításra kerül. A tesztrendszer üzemeltetése az első 6 hónapban ingyenes, ezután a szolgáltatásnak megfelelő díjazás alapján kerül felszámolásra.
üzemeltetése felhőben
Szolgáltatás* | 1. csomag | 2. csomag | 3. csomag |
---|---|---|---|
Felhasználó (ügyfélszám) | Max. 10 db | Max. 50 db | Max. 200 db |
Rendeléssor/hónap | Max. 5 000 sor | Max. 20 000 sor | Max. 50 000 sor |
Aktív termékig / hónap | 5 000 db | 10 000 db | 30 000 db |
Funkciók | 1. csomag | 2. csomag | 3. csomag |
Rendelésleadás | |||
Ügyfél kedvenc termékek | |||
Hitelkeret kezelés | |||
Vevő egyedi árainak kezelése | |||
Elérhető készlet megjelenítés | |||
Tömeges rendelés feltöltés (xls, csv) | |||
Hitelkeret kezelés | |||
Modulok | 1. csomag | 2. csomag | 3. csomag |
Nyelvesítés | 4 900 Ft + ÁFA / hónap | 9 900 Ft + ÁFA / hónap | 19 900 Ft + ÁFA / hónap |
Számlamásolat és számlainfó letöltés | 9 900 Ft + ÁFA / hónap | 14 900 Ft + ÁFA / hónap | 24 900 Ft + ÁFA / hónap |
Termék feed (aktuális terméktörzs letöltése) | 9 900 Ft + ÁFA / hónap | 14 900 Ft + ÁFA / hónap | 24 900 Ft + ÁFA / hónap |
API-n keresztül rendelés leadás + státusz lekérdezés | 9 900 Ft + ÁFA / hónap | 14 900 Ft + ÁFA / hónap | 24 900 Ft + ÁFA / hónap |
Díj (nettó) | 39 900 Ft + ÁFA / hónap | 69 900 Ft + ÁFA / hónap | 99 900 Ft + ÁFA / hónap |
Szolgáltatás | 1. csomag | 2. csomag | 3. csomag |
---|---|---|---|
Adatbázis méret | Max. 5 GB | Max. 15 GB | Max. 50 GB |
Felhasználó (ügyfélszám) | Max. 100 db | Max. 500 db | korlátlan |
Díj (nettó) | 80 000 Ft + ÁFA / hónap | 140 000 Ft + ÁFA / hónap | 190 000 Ft + ÁFA / hónap |
Egyedi csomag igénye esetén keressen minket bizalommal!
*A szolgáltatásoknál szereplő korlátozások (ügyfélszám, rendeléssor, aktív termék) bármelyikének átlépése esetén a nagyobb csomagot kell figyelembe venni.
Szolgáltatás | Ár / hónap + ÁFA |
---|---|
Mini (1GB adatbázis méretig) | 5 900 Ft |
Midi (5GB adatbázis méretig) | 14 900 Ft |
Maxi (15GB adatbázis méretig) | 29 900 Ft |
A szolgáltatás az alábbiakat tartalmazza:
A szolgáltatás egyedi megállapodás alapján kérhető más feltételekkel is (7 napnál több mentés tárolása, gyakoribb mentési ciklus, Maxi csomagnál nagyobb adatbázis méret).
Az árak nettó árak, nem tartalmazzák a 27% ÁFA-t.
Konzultáció keretében ügyviteli szakemberekkel találkozhat, akikkel szabadon átbeszélheti cége folyamatait, a cég egész működését.
Azért használunk Cookie-kat, hogy a legjobb élményt biztosíthassuk önnek weboldalunkon. Ha beállításait módosítása nélkül folytatja, beleegyezik, hogy minden Cookie-t elfogad a Symbol Tech weboldaltól. További info
A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.